آموزش ساخت مهره اسب شطرنج
بستن
ثبت نام - ارسال لینک ثبت نام به ایمیل

لطفا ایمیل خود را به درستی وارد کرده و سپس از طریق لینک ارسال شده به ایمیل ثبت نام را انجام دهید.
درصورت هرگونه مشکل با ایمیل info@ArtaAria.ir در تماس باشید

لطفا ایمیل را بدون www وارد کنید، نمونه صحیح: user@yahoo.com

آمار سایت (شنبه 29 آذر 1393)

امروز (نفر): 1,258
امروز (صفحه): 1,519
نفرات آنلاین: 171
دیروز (نفر): 3,394
دیروز (صفحه): 4,090
کل (نفر): 861,329
نظر و پیشنهاد سایت

ارتباط با مـا

مسئول فروشگاه
احسان شریف جعفری: 09367203722
مسئول آموزش های 3D
مهدی دباغ - مهدی کهن: 09388049716
مسئول سایت، برنامه نویسی و گرافیک 2D
حمید زارع - حسین کاردان: 09391695979
(ساعت تماس: 9 صبح الی 5 بعداز ظهر)
info@ArtaAria.ir - dsArtaAria@gmail.com
آدرس: شیراز، چهارراه اصلاح نژاد
هیچ قومى با همدیگر مشورت نكنند، مگر آن كه به رشد و كمالشان هدایت شوند.
امام حسن (ع)
تاریخ بروزرسانی: پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۷:۱۹
ساخت مهره اسب شطرنج

ساخت مهره اسب شطرنج


تاریخ آپلود: پنجشنبه 26 بهمن 1391 ساعت 10:30:26
آموزش توسط: مهدی دباغ
مدت زمان آموزش: 00:26:00
حجم فایل: MB 189.83

یکی از روش های ساخت اجسام سه بعدی، استفاده از شبکه لاین (Line) و تبدیل به جسم سه بعدی است. این روش نیاز به تمرین و مهارت بالایی دارد. در این آموزش شما با اصلاحگر های Surface و Symmetry نیز کار کرده و آشنا می شوید.

تعداد بازدید: 5,133
دانلود 0 ثبت نظر

Simulating Hair Using nCloth in Maya

سازنده: Digital Tutors
موضوع: Maya
مدت زمان : 1 ساعت و 46 دقیقه
زبان: زبان اصلی
سطح: مقدماتی- متوسطه
قیمت: 49,000 ریال
لیست نظرات (16)
در حال پردازش ...
  • یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۵:۰۵

    رضایی

    با عرض سلام و خسته نباشید.من میخوام وسط یک حوض فواره ی آب درست کنم.البته مدلسازی فواره مهم نیست، میخوام پاشیده شدن قطره های آب معلوم باشه. چکار باید بکنم؟

    • دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۳:۳۷

      مهدی دباغ

      سلام

      معمولا فواره را با استفاده از پارتیکل های مکس می سازند. 

      در بیین ابجکت های پلاگین  RPC  هم چند نمونه فواره دیدم.

      راه دیگه استفاده از نرم افزار  real flow  برای شبیه سازی مایعات و انتقال شبیه سازی به مکس.

      به صورت نوشتاری نمی شه مراحل  این موضوع را توضیح داد.

      0
    0
  • سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۳:۰۷

    shery777

    استاد در این قسمت خیلی وقتها که در شبکه لاین  ورتکسهارو ،بعد میدهیم  و   مدیفایر surface mapper wsi(max 2013) اعمال میکنیم صفحه دو بعدی میده و حجم رو اعمال نمیکنه... علتش چی هست؟

    • سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۸:۰۰

      مهدی دباغ

       سلام

      دقیق نمی دونم علت چیه . شاید ورتکس ها از هم فاصله دارن

      0
    0
  • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۹:۵۱

    md721586

    استاد واقعاً از زحمتتان  سپاسگزارم.درسها بسیار واضح و مهارت خاصی‌ بیان شدند.من یه مشکل خوردم در برای وارد کردن عکس که در ورژن ۳دیمکس ۲۰۱۴ ، Viewport Background Image-Lock/Pan Zoom .وجود نداره..!می‌خواستم اگه ممکنه  راهنمایی کنید، به چه طریقی رفرنس بیارم.سپاسگزارم پیشاپیش

    • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۲:۴۳

      مهدی دباغ

      سلام

      این مشکلیه که در مکس 2014 به خاطر اضافه کردن یکی از امکانات جدیدش به وجود اومده . شما می تونید برای رفع این مشکل  به یک صفحه عکس مورد نظرتون رو  انتساب بدین و اونو فریز کنید تا جابجا نشه و موقع کار از گزینه see- through  با شورتکات alt+X روی مدلتون استفاده کنید.

      0
    0
  • سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۱:۲۰

    alikharabaf

    سلام میخواستم بدونم کل مطالب پیچو چجوری میشه خریداری کرد؟؟؟؟    همشو دانلود کردن واقعا سخته

    • سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۴:۲۱

      حمید زارع

      سلام دوست عزیز

      منظورتون از کل مطالب پیچ آموزش های سایت هست؟
      برای سفارش آموزش هاس سایت میتونید به لینک زیر برید

      سفارش آموزش های سایت و آموزش های شرکت

      اگر آموزشهایی هم هست که لازم داشته باشید و نتونستید توی فروشگاه پیدا کنید میتونید از طریق نظرات سایت و یا ایمیل سایت بگید تا به فروشگاه اضافه بشه

      0
    • سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۹:۲۷

      alikharabaf

      بله منظورم همون آموزش ها بود

      بسیار متشکر از سایت بسیار زیبا و کاربردیتون....خیلی دوست داشتم در کلاس های استاد مهدی دباغ بتونم شرکت کنم

      0
    • چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۶:۵۲

      حمید زارع

      سلام
      مرسی و ممنون 

      فعلا آقای دباغ کلاس حضوری ندارن اما شما میتونید از مجموعه آموزش های ایشون استفاده کنید که آخرین کار ایشون ساخت طبیعت (1) هست البته مجموعه آموزش های دیگه ای هم از ایشون داره آمده میشه که به محض آماده شدن اطلاعیش روی سایت واسه تهیه قرار میگیره

      0
    0
  • شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۳:۲۸

    احسان

    سلام استاد. چرا بعضی وقتا در کار با surface یه قسمت کوچکی از سطح سیاه میشه؟برای رفع اون باید چیکار کرد؟

    • یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۴:۰۳

      مهدی دباغ

      سلام 

      این سیاهی به خاطر نرمال ها ایجاد می شه . فیس سیاه شده رو یه مقدار بچرخونید با استفاده از دستگیرهای لاین ها درست می شه .

      0
    0
  • سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۱:۴۳

    احسان

    سلام استاد. میخواستم بپرسم edite mesh چه فرقی با edite poly داره و کاربردش کجاهاست و یا اصلا در حجم های معماری کاربرد داره؟

    • چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۷:۳۷

      مهدی دباغ

      سلام

      Edit mesh ابزار های کمتری نسبت به editpoly داره و به همین دلیل حافظه کمتری می گیره. جز ابزار های قدیمیه مکسه و کمتر استفاده می شه. بعد از اینکه مدل ساخته شد با ابزار های مختلف مثل لاین و مدیفایر ها برای سبک تر شدن کار بهتره که به edit mesh تبدیل بشه.معمولا برای مدل کردن ازش استفاده نمی شه.

      0
    0
  • سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۰:۲۱

    behzad

    ممنون از این کمکی که علاقه مندان این برنامه میکونید زکات علم آموختن است

    0
  • پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۰۴:۴۱

    alireza.s

    واقعا اجرت با اقا امامم زمان باشهههه

    0
ثبت نظرات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت آرتا آریا می باشد - 1387-1393 (2008-2014)
دسته بندی آموزش ها
3D Studio Max
3D Studio Max
Windows 7
Windows 7
Silo
Silo
Adobe Director
Adobe Director
V-Ray
V-Ray
Camtasia Studio
Camtasia Studio
آموزش های دیگر
آموزش های دیگر
ریگ کردن کاراکتر 2 پا با استفاده از بن
ریگ کردن کاراکتر 2 پا با استفاده از بن
Tutorial
Tutorial
ساخت طبیعت 1
ساخت طبیعت 1
آموزش های دوبله
آموزش های دوبله
سی شارپ
سی شارپ
سیستم CAT در تری دی مکس
سیستم CAT در تری دی مکس